Skip to main content

Grimm (2011) | අමුතුම ආකාරයේ හැකියාවක්


මම හිතන්නේ සමහර යාළුවෝ මේක බලලත් ඇති කියලා , මේ කතාව ගෙතී ඇත්තේ අමුතුම වර්ගයේ මනුෂ්‍ය කොට්ඪාශයක් වටා මොවුන්ගේ විශේෂත්වය වන්නේ මොවුන් මතුපිට් මනුෂ්‍යයින් වුවත් මොවුන් සැබැවටම අභ්‍යන්තරයෙන් අයත් වන්නේ වෙනස්ම වර්ගයේ සතුන් කොටසකටයි.(උදා:නාගයෝ, මීයෝ, අමුතු කුරැල්ලෝ,වෘක්‍යයෝ)
මේ කතාවේ කතා නායකයා(Nick Burkhardt ) හට අමුතුම ආකාරයේ හැකියාවක් පවතී එනම් මා පෙර පැවසු මනුෂ්‍ය කොට්ඪාශය හදුනා ගැනීමේ හැකියාවක් පවතී මේ හැකියාව ඔහුට ලැබෙන්නේ ඔහුගේ පරම්පරාවෙනි ,මේ හැකියාව ඇති පුද්ගලයෝ හදුන්වන්නේ grimm වරැ කියලායි.මොවුන්ට අර මනුෂ්‍ය කොට්ඪාශය භයක් දක්වනවා හේතුව වන්නේ අතීතයේ පටන් grimmවරැ මොවුන්ව දඩයම් කරන නිසාවෙනි.
ඉතිං මොහු මේ හැකියාවත් යොදාගෙන විවිධ ගැටලු විසදන ආකාරය අපට මෙය කතා මාලාව පුරාවට දැකගත හැක, මොහුට ඒ ඒ අවස්ථාවල දී මොහුගේ මිතුරැ රහස් පරීක්ෂකතුමා හා මම පෙර පැවසු කට්ට්යෙන් කෙනෙකුත් උදවි කරනවා,ඇත්තටම මෙයා වෘක්‍යයෙක්.ආ අමතක වුනා කියන්නේ සමහර අවස්ථාවලදී මොහු විවිධ ආයුධ වර්ග භාව්තා කරනවා ඒවා එයාට ලැබෙන්නේ එයාගේ ආච්චි ගෙනුයි,එමෙන්ම මේ මනුෂ්‍ය කොට්ඪාශය ගැන ලියවුනු පොතකුත් ආච්චි මෙයාට ලබා දී මිය යනවා.දැන් මේක දෙවන අදියර විකාශ වෙයි. මම හිතන්වා මේක අමුතුම කතාවක් කියලා. ඒ වගේ මේක පවුලේ සැමටම එක්ව නැරඔය හැකි අමුතුම කතාමාලාවකි.
මේක තිරගත වීම ආරම්භ කලේ 2011 වර්ෂයේ,මේ කතාමාලාව මේ වසරේ emmy වලත් නාම යෝජනා වුනා එමෙන්ම IMDB වල 7.6 අගයක් ලබාගෙන ඇත.
මේකේ රඟපාන අය
David Giuntoli
Russell Hornsby
Bitsie Tulloch
Silas Weir Mitchell
Sasha Roiz
Reggie Lee
නැවත හමුවෙමු. ස්තුතියි

Comments

Popular posts from this blog

සහෝදර කම ....................

  'මගේ නිසදැස්' - අපේම සිතුවිලි අපටත් හොරා කල එළි දකින අපේම පිටුව.... http://www.facebook.com/magapoems .................................................................

කැම්පස් එකේ ආදර කතාව

ඕන්න එහෙනම් යාළුවනේ ගොඩකාලෙකින් මම වේලාවක් හොයා ගත්තා මගේ කැම්පස් ලයිෆ් ලිපි පෙළේ අලුත්ම අප්ඩේට් එක ලියන්න . එහෙනම් ඉතින් පටන් ගමු නේද ? ඇත්තටම මම මේ ලිපිය ලියන්න කාලේ හොයාගත්තේ ද තරම් අපහසුවෙනි මන්දයත් ඒ තරමට ඕලුව ගිනිගන්න තරමට වැඩ නිසා කොස් වක් , ප්‍රසන්ටේෂන් ,විභාග ඇතිවෙන්න දෙනවා මම මේ ලිපිය ලියන කාලේ ඉතින් මම පොඩි විවේකයක් ගන්න කියලා මම බෝඩිමේ නැවතුනා නැත්තම් මම මැරෙනවා ඒ වැඩ අහලා හි හි ඇත්තටම යාළුවනේ වේලාවකය හිතෙනවා කැම්පස් යටවාට වඩා හොදයි ගෙදර හිටියා නම් කියලා ඒක විහිළුවට කිවේ හරිද නැත්තම් කැම්පස් යන්න ඉන්න මල්ලී නංගිලා වැරදි අදහස් ඕලුවට දාගත්තෝ කියලා දන්නේ නැද්ද දැන් ඉන්න අපේ නව පරම්පරාව ඇත්තම කිවොත් කැම්පස් ජිවිතයට යන්න ලැබිමත් ජීවීතයේ ලබා ගත යුතු පරිජේදයකි එම නිසා මම කියන්න කැම්පස් යන්න සැම මල්ලියෙක් නංගියෙක්ම උත්සාහකරන්න කියලා . හා හා තව පොඩ්ඩෙන් ලියන්න ආපු එකනෙමේ නේ මම ලියන්නේ නේද ? මේ බහු බුත දේවල් නේද සිරාවට කිවොත් මමත් වැඩිය ඔය සිරා කතා අල්ලන්නේ නැනේ ජීවිතය කියන්නේ සතුටින් විනෝදයෙන් ගත කළයුතු කාලයක් නිසා වෙනි .ආයේ පැන්නා ට්‍රැක් එකෙන් අනේ මන්දා මොකද කියලා මේ අද

සුභ අලුත් අවුරැද්දක් වේවා ......

'මගේ නිසදැස්' - අපේම සිතුවිලි අපටත් හොරා කල එළි දකින අපේම පිටුව.... http://www.facebook.com/magapoems .................................................................