Skip to main content

ආත්ම ගරුත්වය උල තැබීම ..

ගොඩකාලයකට පස්සේ ගෙවල් පැත්තේ පොඩි රවුමක් දාලා එන්න මේ නිවාඩු කාලේ හමිබුනා ඉතින් මේ ගමනේදී මගේ හොදම මිතුරියක් මට හමිබුනා . ගොඩකාලෙකට
පස්සේ සෙට් වුන නිසා පොඩි චැටක් දාන්න මට හැකි වුනා . සමාන්‍යයෙන් අපි දෙන්නා සෙට් වුනා ලොකු සීරියස් චැටකට බහින්නේ කාලාතුරකීනී. ඉතින් මේ පාර අමුතුම
විදිහේ චැටකට අපි දෙන්නා සෙට්වුනා . මොකද කියනවා නම් පාසල් සමයේ අපේ මිතුරියගේ ඕපදුපයක් කතාකරන්න ගොසීනී. සමාන්‍ය යෙන් සමාජයේ තියෙන මතයක්
තමයි කෙල්ලෝ කොල්ලෝ හරි කැමති සල්ලී තියෙන කෙල්ලෙක්ට හෝ කොල්ලෙක්ට . ඉතින් මේ මාතෘකාවට අපි සෙට් වුනේ මගේ මිතුරිය කිවා නේ ඔයා දන්නේ නැද්ද
අනේ එයා ඔය කෙල්ල යාළුවේලා තියෙන්නේ අර කොල්ලාට සල්ලීත් තියෙනවා අනික මීටරේ නේ වැඩ ටික කරගන්න අනේ . පස්සේ ඕක ඒ කොල්ලාට බුටි එක තියෙනවා නේ.

ඉතින් මට මේ මාතෘකාව යටතේ අපි දෙන්නා පැය ගාණනක චැටක් ගියේය. අද මෙන්ම පුරාතනයේ තියෙන දෙයක් තමයි සල්ලීකාරයාට තැනක් තියෙන කියන මතය. මම කැම්පස්
අපුවාම දැක්ක එක දෙයක් තමයි බෝහෝ කෙල්ලෝ කොල්ලන්ට ආදර සම්බන්ධතා තිබිලාම නැ කැම්පස් එනකම් නමුත් ට්කක් කල්යනකොට ඕන්න ඒ අයට කොල්ලෝ කෙල්ලෝ ඉන්න බව
දැන ගන්න ලැබේනවා .ඇයි ඔවුන් මුලින් එහෙම කලේ . ඔවුන් සරසවියට පැමිණ විගස අමුතුම සිතුවිලිවලින් පිරුණු නැවුම සිනහ වලට තම සිතුමි පැතුමි නොදැනීම ඇදී යයි මේ නිසාම ඔවුන්
ඒ සංසන්දය කරන්නේ ගෙවල් පැත්තේ කෙල්ලට හෝ කොල්ලට වඩා මේ කොල්ලා පට්ට නේ අනික සල්ලී තියෙනවා පට්ට මීටරනේ කියලා . ඉතින් ඔවුන් කරන්නේ ඒ පැරණි ආදරයට තිත තියලා
අලුතින් ලියන ආදරකට පණ දෙන්න පෙළබෙන එකනේ . කෙල්ලෝ කරන තව දෙයක් තමයි සල්ලී තියෙනවා නම් මීටරව කම් ඒ කොල්ලාට හේත්තුවක් දාන්න ටයි කරන එක එක්කෝ හැම වේලේම
ඒ කොල්ලා එක්ක ඉන්න උත්සාහ කරන එක ඒ ඇයි ? ඇය කරන්නේ රඟපැමක් නේ ද තව දෙයක් තවත් සමහර කෙල්ලෝ අයියලා එක්ක යාළුවේනවා එක්කෝ වාසි බලාගෙන මොකද පස්සේ බුටි පාරක් තියන්න
පුළුවන්නේ කියලා . හැබැයි මෙහෙම දෙයක් තියෙනවා මේ මගේ මතය හොදේ සැබැ ආදර කතාද මේ අතර තියෙන බව මතක තියාගන්න . මෙසේ යාළුවෙන කෙල්ලෝ කරන්නේ තමන්ගේ ආත්ම ගරුත්වය හා සිතුවිලි
වලට උල තැබීමක් නේ ඇයි තමන් තවකෙනෙක් රවටින් වාසි ලබමින් ලබාගන්නා සතුට . මට නම් ඒ දේ කිසිම සතුටක් නෙමේ පෙන්නේ ඒ පුද්ගලයාගේ තියෙන නැතිච්ච කම කියලා කිවොත් හරි . කවදා හෝ දිනක
විවාහයට පත් වුනත් තමන් අතීතයේ කරන ලද දේවල් සිහිවෙන කොට සතුටින් ඉන්නවා නම් ඒ මිනිහා මැරිලා උපදින්න ඕනි මගේ මතය හැටියට නම් . කාන්තවගෙ පතිවත යනු ඇයගේ ආභරණයක් වේ කෙනෙකුගේ සිත් සතන්
සනසමින් ලබන්නා වු වාසියේ ඇති ලාභය කුමක්ද ඔබටම නොදැනී ඔබේ වටිනාකම අඩුවෙන බවයි නේද ? කොල්ලෙක් වුනාම කෙල්ලෙක්ගේ විහිළුවක් වෙන දේ මම නම් දකින්නේ .... විදිහට විහිළු කීරීමයි විහීළුවකට ගැනීමයි දෙකක් වේ .
පුද්ගලයෙක් ලෙස කාටවත් කඩේ යන්නවා කියන්නේ මොක්දද ඇති වැදගැම්ම නේද ?

මම කිව මේ සේරම මගේ මත පමණයි මේ සියලු අදහස් භාර ගැනීම ඔබලා සතුයි .
-චේතිය ප්‍රසංග-


http://cyberpanhinda.com/ මෙන්න  සයිටි එකක් මම කරන ගොඩවේලා බලන්නකෝ මම කියනවාට එක පාරක් . 

Comments

Popular posts from this blog

සහෝදර කම ....................

  'මගේ නිසදැස්' - අපේම සිතුවිලි අපටත් හොරා කල එළි දකින අපේම පිටුව.... http://www.facebook.com/magapoems .................................................................

කැම්පස් එකේ ආදර කතාව

ඕන්න එහෙනම් යාළුවනේ ගොඩකාලෙකින් මම වේලාවක් හොයා ගත්තා මගේ කැම්පස් ලයිෆ් ලිපි පෙළේ අලුත්ම අප්ඩේට් එක ලියන්න . එහෙනම් ඉතින් පටන් ගමු නේද ? ඇත්තටම මම මේ ලිපිය ලියන්න කාලේ හොයාගත්තේ ද තරම් අපහසුවෙනි මන්දයත් ඒ තරමට ඕලුව ගිනිගන්න තරමට වැඩ නිසා කොස් වක් , ප්‍රසන්ටේෂන් ,විභාග ඇතිවෙන්න දෙනවා මම මේ ලිපිය ලියන කාලේ ඉතින් මම පොඩි විවේකයක් ගන්න කියලා මම බෝඩිමේ නැවතුනා නැත්තම් මම මැරෙනවා ඒ වැඩ අහලා හි හි ඇත්තටම යාළුවනේ වේලාවකය හිතෙනවා කැම්පස් යටවාට වඩා හොදයි ගෙදර හිටියා නම් කියලා ඒක විහිළුවට කිවේ හරිද නැත්තම් කැම්පස් යන්න ඉන්න මල්ලී නංගිලා වැරදි අදහස් ඕලුවට දාගත්තෝ කියලා දන්නේ නැද්ද දැන් ඉන්න අපේ නව පරම්පරාව ඇත්තම කිවොත් කැම්පස් ජිවිතයට යන්න ලැබිමත් ජීවීතයේ ලබා ගත යුතු පරිජේදයකි එම නිසා මම කියන්න කැම්පස් යන්න සැම මල්ලියෙක් නංගියෙක්ම උත්සාහකරන්න කියලා . හා හා තව පොඩ්ඩෙන් ලියන්න ආපු එකනෙමේ නේ මම ලියන්නේ නේද ? මේ බහු බුත දේවල් නේද සිරාවට කිවොත් මමත් වැඩිය ඔය සිරා කතා අල්ලන්නේ නැනේ ජීවිතය කියන්නේ සතුටින් විනෝදයෙන් ගත කළයුතු කාලයක් නිසා වෙනි .ආයේ පැන්නා ට්‍රැක් එකෙන් අනේ මන්දා මොකද කියලා මේ අද

සුභ අලුත් අවුරැද්දක් වේවා ......

'මගේ නිසදැස්' - අපේම සිතුවිලි අපටත් හොරා කල එළි දකින අපේම පිටුව.... http://www.facebook.com/magapoems .................................................................