Skip to main content

බයිටි වුනා ද?????????? - පළමු කොටස



ඉතින් අලුත් අවුරැද්දේ ඕන්න එහෙනම් දෙවැනි ලිපියත් ඔබ වෙත ගෙන ඒමටයි මේ සැරසෙන්නේ මම. කට්ටය අලුත් අවුරැද්දේ අලුත් බලාපොරොත්තු සමඟ ජිවිතය පටන් ගන්න ඇති කියලා මම හිතනවා .එහෙනම්
ස්තුතියි විනිවිද ලෝකය සමඟ පසුගිය වසරේ සිටීමට. ඉතින් මේ පාරත්  අලුත් මතෘකාවක් යටතේ ලිපියක් ඔබ වෙත ගෙන ඒමට සිතුවා . ඇත්තටම මේ ලිපිය තරමක් විවාදාත්මක විය හැක . නමුත් මම මේ  දේ ලිවීමට සිතුවේ
මා එදිනෙදා ව්ශ්වවිද්‍යාල ජිවීතය තුළදී හමුවන පුද්ගලයින් මෙන්ම සමාජය තුළ ජිවිතවීමේදී ලැබු අත්දැකිමි තුළිනී. අපි සැවෝම ලේ ඇට මස් නහර වලින් සැදුනු සිරැරක් ඇති ච්න්ත කඳන්ය. ඉතින් මේ සිරැර පාලනය වන්නේ මොළය නම්
මස් ගොඩ තුළින් එවන්නා පණිවුඩ වලින් වේ. මේ පණිවුඩ පිටවන්නේ මනස නම් හැඩක් ස්කන්ධයක් නොමැති ස්ථානයෙන් හටගන්නවා සිතුවිලි දහරා වලිනී. මේ සිතුවිලි අපි සිතන පතන ආකාරය හැසිරෙන රැකඩ වේ.ඉතින් මෙවර මාතෘකාව
වන්නේ ඒ පිටවන්නා සිතුවිලි වලින් උපත දෙන දෙයකටයි එනම් වචන වේ . වචන යොදාගෙන කරන දෙයක් තමා බයිටි කරන්නා වු ක්‍රියාවකී ඉතින් ඒ ක්‍රියාව ගැන මෙවර විනිවිද තුළ ඉඩ වෙන් වේ.
බයිටි කිරීම යනු කුමක් ද?
ඇයි මිනිස්සු බයිටි කීරීම කරන්නේ ?
කුමක්ද ඒ තුළින් ඔවුන් බලාපොරොත්තු වන්නේ ?
බයිටි වීමට භාජනය වන පුද්ගලයාට එය කෙලෙස බලපානු ඇද්ද?
බයිටි කිරිමේ වාසි ?
බයිටි කිරීම කෙනෙකු ගේ මානසිකත්වයට කෙසේ බලපායි ද?
                                                                                                      මෙන්න මේ ගැටලු කිහිපයට පිලිතුරැ සෙවීමට මා මේ ලිපිය පුරා උත්සාහ කලේය ඉතින් ඒ දේ කෙතරම් දුරට සාර්ථක වුනා ද යන්න ඔබට භාර වේ .
එසේ නම් අප දැන් ලිපිය දෙසට හැරෙමු .එමෙන්ම මේ වසරේ විනිවිද ලෝකය අලුත් පර් යේෂණාත්මක ලිපි වලින් දෙවන ලිපිය ලෙස මෙය හැදින්විය හැක . මෙවරද මෙයට උපකාර වුයේ මා ව්ශ්වව්ද්‍යාල ම්තුරැ මිතුරියන් වේ .

සත්‍ය ලෙසම මට මේ ලිපිය ලිවීමට පෙළබුනේ මා දන්නා ම්තුරෙක් සිටිනවා ඔහු බයිටි කීරීම සුපිරියට කරන පුද්ගලයෙක් නමුත් මා නම් දකින්නේ ඒ පුද්ගලයාගේ තියෙන මදි පුංච් කමක් ලෙස කෙසේ නමුත් ඔහු නිසා මට මේ ලිපිය ලිවීමට පෙළබුමක් ඇති කලේ ය.
එමෙන්ම දෙයක් පැවසීමට අවශ්‍යයි ඇඳ කුඳ කීම හා බයිටි කිරීම මාර්ග දෙකක පිහිට ක්‍රියාවන් දෙකක් බවයි .කුමක්ද බයිටි කිරීම යනු මා හට හැඟෙන පරිදි බයිටි කීරීම යනු පුද්ගලයෙක්ව පුද්ගලයින් කිහිප දෙනෙක් විසින් විවිධ දැ ඔහුට කියමින් විනෝද ආස්වාදයක් ලැබීමයි .
බෝහෝ විට බයිටි කීරීම සිදුවන්නේ කණ්ඩායමක් ඇතුළත වේ .ඇයි තවකෙකුව කෙනෙක් බයිටි කරන්නේ ? ඒ දේට මගේ මිතුරන් ගොඩක් පැවසුවේ ඔවුන් බයිටි කීරීම තුළින් ව්න්දනයක් ලබන බවයි . එම වින්දනය ලබා ගැනීමට ඔවුන් බෝහෝ විට බයිටි කිරීමට පෙළබෙන බවයි .
මිනිස් සිත සැම විටම සතුට බලාපොරොත්තු වේ .ඉතින් මා සිතන පරිදි ඔවුන්ගේ සිත් ද සතුට සොයාගන්නා මාර්ගයක් විය යුතුයි බයිටි කිරීම .මාද මනුස්සයෙක් වශයෙන් බයිට් කිරිමේ දී කෙනෙකු මා හට සතුටක් ලැබේ නමුදු එය තාවකාලික වේ.මේ වින්දනය ලැබෙනුයේ බයිටි කිරීම සිදුකරන්නන්
හට ඒ බයිටි වන පුද්ගලයාගෙන් පිටවන වදන් වලින් එමෙන්ම ඔවුන්ගේ මුහුණේ හා අංගචලනවලින් බවයි මා හට ලැබුනු තොරතුරැ මත.

ලිපිය ඉතුරැ කොටස ලඟදීම .රැඳිසිටින්න විනිවිද ලෝකය සමඟින්ම

අයිතිය - චේතිය ප්‍රසංග

Comments

  1. ඉතිරි කොටස පරක්කු නොකරම දාන්න.. මුලින්ම මේ පැත්තේ ගොඩ වෙද්ද් නියම ලිපියක්නේ දාලා තියෙන්නේ..

    වර්ඩ් වෙරිෆිකේෂන් අයින් කරමු..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

සහෝදර කම ....................

  'මගේ නිසදැස්' - අපේම සිතුවිලි අපටත් හොරා කල එළි දකින අපේම පිටුව.... http://www.facebook.com/magapoems .................................................................

සුභ අලුත් අවුරැද්දක් වේවා ......

'මගේ නිසදැස්' - අපේම සිතුවිලි අපටත් හොරා කල එළි දකින අපේම පිටුව.... http://www.facebook.com/magapoems .................................................................

කැම්පස් එකේ ආදර කතාව

ඕන්න එහෙනම් යාළුවනේ ගොඩකාලෙකින් මම වේලාවක් හොයා ගත්තා මගේ කැම්පස් ලයිෆ් ලිපි පෙළේ අලුත්ම අප්ඩේට් එක ලියන්න . එහෙනම් ඉතින් පටන් ගමු නේද ? ඇත්තටම මම මේ ලිපිය ලියන්න කාලේ හොයාගත්තේ ද තරම් අපහසුවෙනි මන්දයත් ඒ තරමට ඕලුව ගිනිගන්න තරමට වැඩ නිසා කොස් වක් , ප්‍රසන්ටේෂන් ,විභාග ඇතිවෙන්න දෙනවා මම මේ ලිපිය ලියන කාලේ ඉතින් මම පොඩි විවේකයක් ගන්න කියලා මම බෝඩිමේ නැවතුනා නැත්තම් මම මැරෙනවා ඒ වැඩ අහලා හි හි ඇත්තටම යාළුවනේ වේලාවකය හිතෙනවා කැම්පස් යටවාට වඩා හොදයි ගෙදර හිටියා නම් කියලා ඒක විහිළුවට කිවේ හරිද නැත්තම් කැම්පස් යන්න ඉන්න මල්ලී නංගිලා වැරදි අදහස් ඕලුවට දාගත්තෝ කියලා දන්නේ නැද්ද දැන් ඉන්න අපේ නව පරම්පරාව ඇත්තම කිවොත් කැම්පස් ජිවිතයට යන්න ලැබිමත් ජීවීතයේ ලබා ගත යුතු පරිජේදයකි එම නිසා මම කියන්න කැම්පස් යන්න සැම මල්ලියෙක් නංගියෙක්ම උත්සාහකරන්න කියලා . හා හා තව පොඩ්ඩෙන් ලියන්න ආපු එකනෙමේ නේ මම ලියන්නේ නේද ? මේ බහු බුත දේවල් නේද සිරාවට කිවොත් මමත් වැඩිය ඔය සිරා කතා අල්ලන්නේ නැනේ ජීවිතය කියන්නේ සතුටින් විනෝදයෙන් ගත කළයුතු කාලයක් නිසා වෙනි .ආයේ පැන්නා ට්‍රැක් එකෙන් අනේ මන්දා මොකද කියලා මේ අද