Skip to main content

විකසිත වන්නට පෙර නෙළූ ‘‘සිස්ටමික් ඇස් අග’’ මල් පොකුර

@ ජයසිරි අලවත්ත

2016 වසරේ දී ආචාර්ය සුනිල් විජේසිරිවර්ධන විසින් මෙහෙයවනු ලැබූ වැඩමුළුවකට සහභාගිවීමේ අවස්ථාව උදා විය. එම වැඩමුළුවේ දී 2025 වසර වන විට හෝ යුද හමුදාවක් නොමැති ලංකාවක් බිහි වෙන්නේ නම් ඒ සඳහා කැමති අය එක් පසෙකටත් අකමැති අය අනෙක් පසටත් වන ලෙස ආචාර්ය සුනිල් විජේසිරිවර්ධන පැවසුවේ ය. වැඩමුළුවට සහභාගි වූ 28ක් හෝ 30ත් පමණ වන පිරිස අතුරෙන් ‘යුද හමුදාවක් අනවශ්යය ය’ යන අදහසට පක්ෂපාති වූයේ මා ඇතුළු සිවුදෙනෙක් පමණි. ඒ අතර නදී වාසලමුදලි සහ කුමාරි කුමාරගමගේ සිටි බව මතකයේ රැඳී තිබේ. අනෙක් පුද්ගලයා කවුද යන්න අමතක ය. එදින මට හැඟුණේ පීඩිතයන් වන අපි පීඩනයට කෙතරම් ළැදියාවක් දක්වන්නේ ද යන්න ය.
ඉහත සිදුවීම සටහන් කරන්නට සිත් වූයේ ...
කියවන්න සම්පුර්ණ වචන ගොඩවන්න : https://wachana.lk/revbooks/rb/17/



Comments

Popular posts from this blog

සහෝදර කම ....................

  'මගේ නිසදැස්' - අපේම සිතුවිලි අපටත් හොරා කල එළි දකින අපේම පිටුව.... http://www.facebook.com/magapoems .................................................................

කැම්පස් එකේ ආදර කතාව

ඕන්න එහෙනම් යාළුවනේ ගොඩකාලෙකින් මම වේලාවක් හොයා ගත්තා මගේ කැම්පස් ලයිෆ් ලිපි පෙළේ අලුත්ම අප්ඩේට් එක ලියන්න . එහෙනම් ඉතින් පටන් ගමු නේද ? ඇත්තටම මම මේ ලිපිය ලියන්න කාලේ හොයාගත්තේ ද තරම් අපහසුවෙනි මන්දයත් ඒ තරමට ඕලුව ගිනිගන්න තරමට වැඩ නිසා කොස් වක් , ප්‍රසන්ටේෂන් ,විභාග ඇතිවෙන්න දෙනවා මම මේ ලිපිය ලියන කාලේ ඉතින් මම පොඩි විවේකයක් ගන්න කියලා මම බෝඩිමේ නැවතුනා නැත්තම් මම මැරෙනවා ඒ වැඩ අහලා හි හි ඇත්තටම යාළුවනේ වේලාවකය හිතෙනවා කැම්පස් යටවාට වඩා හොදයි ගෙදර හිටියා නම් කියලා ඒක විහිළුවට කිවේ හරිද නැත්තම් කැම්පස් යන්න ඉන්න මල්ලී නංගිලා වැරදි අදහස් ඕලුවට දාගත්තෝ කියලා දන්නේ නැද්ද දැන් ඉන්න අපේ නව පරම්පරාව ඇත්තම කිවොත් කැම්පස් ජිවිතයට යන්න ලැබිමත් ජීවීතයේ ලබා ගත යුතු පරිජේදයකි එම නිසා මම කියන්න කැම්පස් යන්න සැම මල්ලියෙක් නංගියෙක්ම උත්සාහකරන්න කියලා . හා හා තව පොඩ්ඩෙන් ලියන්න ආපු එකනෙමේ නේ මම ලියන්නේ නේද ? මේ බහු බුත දේවල් නේද සිරාවට කිවොත් මමත් වැඩිය ඔය සිරා කතා අල්ලන්නේ නැනේ ජීවිතය කියන්නේ සතුටින් විනෝදයෙන් ගත කළයුතු කාලයක් නිසා වෙනි .ආයේ පැන්නා ට්‍රැක් එකෙන් අනේ මන්දා මොකද කියලා මේ අද

සුභ අලුත් අවුරැද්දක් වේවා ......

'මගේ නිසදැස්' - අපේම සිතුවිලි අපටත් හොරා කල එළි දකින අපේම පිටුව.... http://www.facebook.com/magapoems .................................................................