Skip to main content

ඔබගේ කොන්දටත් ඇණ ගසා ඇත්දැයි බලනු.....

 

සමාජයට පරිපූර්ණ හෝ සමාජයෙන් පරිපූර්ණ වූ උගත් නැණවත් බුද්ධිමතෙක් තරමට තවමත් මා විසින් පත්ව නොතිබුණද, කෙටි පණ්ඩිත වදනක් කීමට තරම් වූ අල්ප මොලයක් ඔබට තරමටම මටද පවතින බව සිතමි, සංවාදයට රිසි ලෙස විවෘත බවට සැලකීම ඔබට භාරය.
ඇසට පෙනෙන ගැටලු කෙතරම් නම් සමාජය තුල, හා පරිසරය තුල පවතින්නෙද? එලෙස පැවතීයද අයුක්තිය දුටු තැන, අහක බලා යන ඔබවන් මිනිසුන් කෙතරම් මේ බුකිය තුල පවතීද? නමුත් අසාධාරණයට සෘජුව බලපෑම් නොකරණ ඔබ ෆේස් බුකියේ කෙතරම් නම් වීරයෝ වේද? ගැටලුව පවතින්නේ ඔබගේ නොව, ඔබගේම කොන්දේය. ඔබ විසින් ඔබගේ කොන්දට කෙලින් විය නොහැකි ලෙස ඇණයක් ගසාගෙන තිබීමයි.
කිසිම විටෙක නිවැරදි කාරණයකදී අනෙකාට බිය නොවිය ‍යුතු බව ඔබ ඔබේ කොන්දට කිව යුතුය. එවිට එය ශක්තිමත් මුදුන් මුලක් බවට පත් වෙවි, ඔබගේ යුතුකම වන්නේ ප්‍රශ්නයක් පිළිබඳ අනෙකා කතා කරන තුරු බලා නොසිටීමයි. "බඩ දරු මවක් බසයට ගොඩ වූ පසු කිසිවකු ආසනයක් නොදෙන්නේ නම් ඔබ විසින් එය කතා කල යුත්තේ බසයේදී මිස, ගෙදර විත් මෙම බුකියේ නම් නොවන බව මාගේ හැඟීමයි"
ඔබ නිවැරදි ලෙස ඔබව භාවිතා කරද්දී අනෙකා ඔබ වලක්වන්නට උත්සාහ දරාවි. නමුත් යම් දිනෙක ඔබට තවත් එක් අයෙකු හෝ එකතු වේවි, යම් විටෙක එම එකතු වීම මෙම ආත්මයේදී පවා සිදු නොවීමට ඉඩ පුලුවන, නමුත් ඔබ ඔබගේ කොන්දට ඇණ නොගැසීම ප්‍රගුණ කලහොත් මතු ආත්මයේදී හෝ යමෙකු ඔබට එකතු වන බව නම් නොඅනුමානය. එතැන් සිට මෙම සමාජ වටපිටාව වෙනස් වීම ආරම්භ වනු ඇත.
අවශ්‍යය වන්නේ කවුරුන් හෝ ආරම්භයක් සටහන් කිරීම පමණි. සටහන වියැකෙන්නටද අවසර ඇත. නමුත් උත්සහා දැරීමෙන් ඔබගේ කොන්දේ ඇණය නොගැලවුනද, ඔබගේ දරුවාගේ කොන්දට ඇණ ගසා ගැනීම වලකිනු ඇත.


ලිපියේ අයිතිය - ජිනා 

Comments

Popular posts from this blog

සහෝදර කම ....................

  'මගේ නිසදැස්' - අපේම සිතුවිලි අපටත් හොරා කල එළි දකින අපේම පිටුව.... http://www.facebook.com/magapoems .................................................................

කැම්පස් එකේ ආදර කතාව

ඕන්න එහෙනම් යාළුවනේ ගොඩකාලෙකින් මම වේලාවක් හොයා ගත්තා මගේ කැම්පස් ලයිෆ් ලිපි පෙළේ අලුත්ම අප්ඩේට් එක ලියන්න . එහෙනම් ඉතින් පටන් ගමු නේද ? ඇත්තටම මම මේ ලිපිය ලියන්න කාලේ හොයාගත්තේ ද තරම් අපහසුවෙනි මන්දයත් ඒ තරමට ඕලුව ගිනිගන්න තරමට වැඩ නිසා කොස් වක් , ප්‍රසන්ටේෂන් ,විභාග ඇතිවෙන්න දෙනවා මම මේ ලිපිය ලියන කාලේ ඉතින් මම පොඩි විවේකයක් ගන්න කියලා මම බෝඩිමේ නැවතුනා නැත්තම් මම මැරෙනවා ඒ වැඩ අහලා හි හි ඇත්තටම යාළුවනේ වේලාවකය හිතෙනවා කැම්පස් යටවාට වඩා හොදයි ගෙදර හිටියා නම් කියලා ඒක විහිළුවට කිවේ හරිද නැත්තම් කැම්පස් යන්න ඉන්න මල්ලී නංගිලා වැරදි අදහස් ඕලුවට දාගත්තෝ කියලා දන්නේ නැද්ද දැන් ඉන්න අපේ නව පරම්පරාව ඇත්තම කිවොත් කැම්පස් ජිවිතයට යන්න ලැබිමත් ජීවීතයේ ලබා ගත යුතු පරිජේදයකි එම නිසා මම කියන්න කැම්පස් යන්න සැම මල්ලියෙක් නංගියෙක්ම උත්සාහකරන්න කියලා . හා හා තව පොඩ්ඩෙන් ලියන්න ආපු එකනෙමේ නේ මම ලියන්නේ නේද ? මේ බහු බුත දේවල් නේද සිරාවට කිවොත් මමත් වැඩිය ඔය සිරා කතා අල්ලන්නේ නැනේ ජීවිතය කියන්නේ සතුටින් විනෝදයෙන් ගත කළයුතු කාලයක් නිසා වෙනි .ආයේ පැන්නා ට්‍රැක් එකෙන් අනේ මන්දා මොකද කියලා මේ අද

සුභ අලුත් අවුරැද්දක් වේවා ......

'මගේ නිසදැස්' - අපේම සිතුවිලි අපටත් හොරා කල එළි දකින අපේම පිටුව.... http://www.facebook.com/magapoems .................................................................